0 oy
183 göst.
Diğer kategorisinde (66 puan) tarafından
Kızlar ayın 20sinde doktor kontrolüm var

Bundan 12 gün kadar önce birliktelik oldu gebelik oluşup oluşmadığını belli olur mu muayene de sizce 

Ne biliyim kese falan olmuş mudur ki 

2 Cevaplar

0 oy
(10,373 puan) tarafından
Anca kanda belli olur 
(66 puan) tarafından
İnşallah kalmısimdir
Teşekkür ederim yorum için
-Reklam-
0 oy
(113 puan) tarafından

Kese o kadar kısa sürede ulaşmaz en erken gebelik kandan belli olur :D

(66 puan) tarafından
NE biliyim  heycandan ölcem sanki
(113 puan) tarafından
:) ben adet geciktikten 3 gün sonra öğrendim evde test ile aradan 2 hafta geçti kandaki değer baya yüksek çıktı valla keseyi görmemle bebeği görmem bunlar arasında baya uzun zaman var acele etmedim hiç çünkü erken bakıldığı zaman yok kese oluşmamış dış gebelik olur yok bebek görünmüyor boş gebelik olabilir falan diye insanın kafasını karıştırıyorlar hayırlısı olsun hakkında inşallah canım :)
(66 puan) tarafından
Sağolun teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 61 göst.
3 Mayıs 2026 Aile & Aşk kategorisinde meryemdgn72 (32 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 173 göst.
16 Nisan 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Zeynepsyr (12 puan) tarafından soruldu
+2 oy
9 cevap 940 göst.
0 oy
1 cevap 291 göst.
30 Ocak 2025 Diğer kategorisinde Busraaaaaaaaa (9,473 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,346 soru

24,667,984 cevap

367,102 kullanıcı

...