Hiç yapamadık maalesef
Ne altın alması bizde olan da gitti yaaa
2 ayda 1 yarım veya tam altın yapıp kenera atıyorum
Eşim hediye alıyor onları kenara koyuyorum
1,512,191 soru
24,666,078 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın