0 oy
428 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

1 haftadır esimle aranizda bir gerginlik vardi. Kavga etmiyoruz ama etmek için bahane arıyor gibiydik. Benim surarim asik o konusmuyor. Tuhaf bir haldeydik. 


Sabah kapi çaldı. Cicegi görünce  yanlis geldi herhalde dedim ama esim bana göndermiş.


Notta " Bugün hep gülümse." Yazıyor. Ama sıkılmış surat asmamdan. Hdhdhdh

image

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Allah bozmasın canım. 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Allah bozmasın cnm yüzün hep gülsün inşallah 
0 oy
(1,073 puan) tarafından
Ara hemen mutlu olduğunu görsün
0 oy
tarafından
Hemen aramalısın bence ben olsam arardım

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 746 göst.
27 Kasım 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 625 göst.
0 oy
2 cevap 144 göst.
1 Ağustos 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Kayla4 (128 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 457 göst.
20 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde kaavimsi (3,898 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...