1 haftadır esimle aranizda bir gerginlik vardi. Kavga etmiyoruz ama etmek için bahane arıyor gibiydik. Benim surarim asik o konusmuyor. Tuhaf bir haldeydik.
Sabah kapi çaldı. Cicegi görünce yanlis geldi herhalde dedim ama esim bana göndermiş.
Notta " Bugün hep gülümse." Yazıyor. Ama sıkılmış surat asmamdan. Hdhdhdh
1,512,662 soru
24,672,052 cevap
367,307 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın