0 oy
271 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (43 puan) tarafından
Kızlar o kadar iticilerki eşimle bile konuştuklarında istemsizce modum düşüyor moralim bozuluyor eşimi çok severim ama eşimi bi görseniz nasıl güle oynaya konusuyor benim ailem olunca konu hiç böyle değil hamileyim üstelik sinirlerim alt üst oldu eşime yansıtmam doğrumu sizce nasıl davranayım 
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Ve buda senin postun :D

-Reklam-
0 oy
(389 puan) tarafından
Bi kaç tane daha post at eşin düzelir belki
(921 puan) tarafından
:)))))))

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 437 göst.
0 oy
8 cevap 985 göst.

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,198 cevap

367,323 kullanıcı

...