Bizimkiler bırak dudağı yanaktan bile ayda yılda bir operler. Gerçi elini opuyolar o daha kötü ya neyse dudak hem hastalık anlamında tehlikeli hem de çocuk bu ne görürse ona alisir. Mahremiyet açısından da sakıncalı
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın