Eskiden kapaliydim böyle giyiniyordum
Bende böyle giyiniyorum
Genelde 1 beden buyuk giyinirim hem kilomu daha iyi sakliyorum hem vücut hatlarim belli olmuyor. Tunik pantolon giyerim ama giydiğim tunikler genelde hep dizime kadardır ya da dizimin 1 karış üstünde olur cok kısa ya da dar giyinmem.
1,512,790 soru
24,673,889 cevap
367,425 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın