Tabiki kapan ama geri açilma. Kimin ne dedigi degil Allah'in ne dedigi onemli. Ağzi olan konuşur. Kapanmak icinden geliyor insanlari takma.
Tesettürlulerin aklına 1 kere de olsa gelir cnm acilmak açılan kapanan da çoktur bunda ayıp bir şey yok kapanmak istiyorsan geri kapan kimsenin lafına bakma
1,512,750 soru
24,673,348 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın