Kızz bugün içim içimi yedi sırf kıyafet alamadık çocuk dımdızlak gitti diye beslenme falan da koymadıydım fazla tutmaz öğretmen diye hemen yarı yoldan döndüm aldım geri bugün herşeyini aldım bende annesi düşünmeliydi onu yazık bebeye
1,512,655 soru
24,671,928 cevap
367,298 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın