Kızz bugün içim içimi yedi sırf kıyafet alamadık çocuk dımdızlak gitti diye beslenme falan da koymadıydım fazla tutmaz öğretmen diye hemen yarı yoldan döndüm aldım geri bugün herşeyini aldım bende annesi düşünmeliydi onu yazık bebeye
1,512,790 soru
24,673,897 cevap
367,425 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın