Kızz bugün içim içimi yedi sırf kıyafet alamadık çocuk dımdızlak gitti diye beslenme falan da koymadıydım fazla tutmaz öğretmen diye hemen yarı yoldan döndüm aldım geri bugün herşeyini aldım bende annesi düşünmeliydi onu yazık bebeye
1,512,256 soru
24,666,879 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın