0 oy
122 göst.
Diğer kategorisinde (318 puan) tarafından

Kızlar dün akşam üzeri grip oldum başım ve gözlerim  patlayacak gibi ağrıyor, bebeğimin de gazı vardı bi türlü uyumadı ve uyutmadı gaz damlası verdim masjla çıkarmaya çalıştım hiçbir şey kâr etmedi en son eşim saat 6da eczaneye gidip biten gaz damlasını da aldı onuda verdim 9 buçukta biraz uyur gibi oldu ama sürekli mızımızlandı durdu şuan hâlâ ayağımda sallıyorum :((( 

Ne yapıcam bilmiyorum

1 cevap

0 oy
(969 puan) tarafından
Biogaia bagirsak duzenleyici kullandm 1.5 aylikken bitti gazimiz hergun ayni saatte 5 damla 
(318 puan) tarafından
Bizde onu kullanıyoruz canım üçüncü şişeye başladık işte bitmişti ondan çok zorlandı galiba
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 721 göst.
12 Mart 2022 Diğer kategorisinde Kajlaka (251 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 337 göst.
24 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Kalplisakiz8 (6 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 618 göst.
22 Mayıs 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Lamelif (3,135 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 672 göst.
19 Mart 2026 Diğer kategorisinde Atlaskalbim (9,736 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,307 cevap

367,390 kullanıcı

...