Bestlak damla denedin mi kuzum. Bende çok işe yaramıştı. Taş gibi yapıyordu normalde 90 ml falan çıkardı tek göğsümden 130 çıktığını gördüm onun sayesinde. Bebeğimde de ters birşey yapmadı
1,512,253 soru
24,666,839 cevap
367,043 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın