Benim kocam bana hediye göndermiş =))) hiç beklemiyordum, dün de tartışmıştık birazzz, kocayı hep gömüyorum bu sefer de öveyim bari =)))) evlilik yıl dönümümüzzz de =)
Yaa ne güzel ☺️
Çok güzeller canm
1,512,149 soru
24,665,535 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın