0 oy
293 göst.
Diğer kategorisinde (33,511 puan) tarafından
Sabahtan beri ulaşamıyoruz hiçbiyere eşim tekrar test vericek bugun hiçbiyere bağlanamıyoruz siz nereleri aradınız. 

4 Cevaplar

0 oy
(15,102 puan) tarafından
Post yukarda kalsin
-Reklam-
0 oy
(1,005 puan) tarafından
Ben ankarada yaşıyorum ankara il sağlık müdürlüğünü aramıştım canım. Bulunduğun ilin sağlık müdürlüğünü araman gerek
(33,511 puan) tarafından
Aradık canım ulaşılamıyor ki
0 oy
tarafından
Canım annem evde pozitifti, ben negatiftim. Sonra durumum ağırlaştı, aradım hamile olduğumu ve test vermeye gidecek halimin olmadığını söyledim. Evde test hizmetimiz yok dediler. Hem ilçe sağlık müdürlüğünü aradım, hem 112 acili aradım. Sonuç alamadım yani
(33,511 puan) tarafından
Yoo hep eve gelip yapıyolar burda canım ama ulaşamıyoruz şuan. Sen kaçıncı gün pozitif çıktın aşın varmıydı
tarafından
Henüz aşı hakkım çıkmamıştı, ben üç ay önce oldum. Annem pozitif çıktıktan 6-7 gün sonra pozitife döndü testim
(33,511 puan) tarafından
Anladm canım geçmiş olsun ❤️ eşimin 10.günü 10.gün test yapıyolar burda normalde herkese öyle yaptılar bizde arıyoruz işte. Benim 2 doz alımda tam 10 gündür belirti de vermedim şükür
tarafından
Teşekkür ederim canım. Maşallah belirti vermemene çok sevindim. Ben geçen hafta oldum aşıyı. Covid olmadan önce hakkım olsaydı olurdum ama sıra gelmemişti. İnşallah böyle gidersin 10 gün sonra belirti vereceğini sanmıyorum
(33,511 puan) tarafından
Çok sağol cnm benim ❤️ aynen bu saatten sonra bende düşünmüyorum zaten boşuna aşı olmuyoruz eşim aşılı değildi
0 oy
(33,511 puan) tarafından
Postum yukarı çıksın

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 187 göst.
24 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde ⭐⭐Hiranur'um⭐⭐ (3,749 puan) tarafından soruldu
+4 oy
28 cevap 1,742 göst.
+1 oy
35 cevap 1,253 göst.
21 Haziran 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 718 göst.

Kategoriler


1,512,328 soru

24,667,819 cevap

367,084 kullanıcı

...