0 oy
693 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (394 puan) tarafından
Kızlar altını kapattım saniyordum dalgınlıkla açık kalmış sütün altı. Biraz fazla kaynadı hafiften sararmış süt. Yoğurt yapacaktım sizce yapayim mi? Cok üzüldüm zaten süt pahalı. Bir de zam gelmiş kilosu 4 lirayken 5 lira olmuş.

4 Cevaplar

0 oy
(8,496 puan) tarafından
Sarardığını hiç duymadm en fazla kayna kayna azalır sn büyüklere sor kuzu 50 yaş üstüne
(394 puan) tarafından
Baya yorum geldi cok teşekkür ederim rahatladim
-Reklam-
0 oy
(5,613 puan) tarafından
Bir şey olmaz sadece faydalı vitaminler ölmüş olabilir onun dışında yine yoğurt olur o sütten, hatta bazıları sert olsun diye fazla bile kaynatıyor.
(394 puan) tarafından
Oh be rahatladım sagolasin canim
(5,613 puan) tarafından
Rica ederim :)
0 oy
tarafından
Yani bilmiyorum yanlış mı biliyorum ama sütü fazla kaynatınca sütun daha iyi taş gibi tutar diye duymuştum sararması ile ilgili hiçbir fikrim yok umarım kötü bir şey olmaz kaymak mı sarardı anlamadım onu da ama internetten bir araştır 
(394 puan) tarafından
Sütün rengi koyulasti gibi oldu canim
0 oy
(19,321 puan) tarafından
Benim bildigim süt ne kadar fazla kaynarsa yogurt o kadar sert olur. Suyu azalip yaglı kısmı kaldiği için sararmiştir. Yap yoğurt sorun olmaz. 
(394 puan) tarafından
Sagol canim icim rahatladi

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 298 göst.
1 Eylül 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Zahide_1995 (60 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 293 göst.
6 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 236 göst.
11 Mart 2023 Diğer kategorisinde KardelnEr (2,815 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 543 göst.

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,308 cevap

367,168 kullanıcı

...