Beraber yasamiyorim ama eger yasasaydim aslaaa toplamazdim .Kaynanami cok severim ❤️☺️ o da beni cok sever .
Kaynanayla değil de halayla yaşamıştım Bi dönem. Evde her haltı yapıyordum neymiş hiç cam silmemişim o dert olduydu yatağına kadar ben açıp ben topluyordum bu arada
Birlik yaşıyorum tek kayınvalidem yaparım neden yapmayayım herseyine yardım ederim.
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın