0 oy
161 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (350 puan) tarafından

Kızlar geçen ay tiroid 5.22 çıkmıştı klomen ve ovitrelle kullandım hamilelik olmadı. 

Bu ay tiroid 2. 17 çıktı yeniden klomen kullancam dua istiyorum :angel: Allah bana anne eşime baba olmayı nasip eder inşallah.

Ve şunu farkettim burda takılmaya başladığımdan beri eskisi gibi kafama takmıyorum hepiniz iyi ki varsınız :) ❤️

1 cevap

0 oy
(60 puan) tarafından

Bende gelecek ay gonalf iğne kullandım ovitrelle an olmadı bu ay da aşılama deneyeceğiz bakalım nasip de ne olacak inşallah ikimiz de bu ay bu platformda güzel haberler veririz <3

(350 puan) tarafından
İnşallah olur ikimiz de bu güzel duyguya erişiriz canım ❤️ Allah yardımcımız olsun
(60 puan) tarafından
Amin canım inşallah ❤
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 616 göst.
0 oy
2 cevap 209 göst.
28 Temmuz 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 255 göst.
29 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 350 göst.

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,665 cevap

367,030 kullanıcı

...