0 oy
239 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,224 puan) tarafından
Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 6 aylik olacak 1 numara mamamız bitti biz toplu alıyoruz 2 numara kullanmaya baslasam sizce sorun olurmu ya

1 cevap

0 oy
(945 puan) tarafından
Bir haftalık için bence birşey olmaz ya 6 aylık artık
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
6 cevap 1,909 göst.
29 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde Azize turkmen (85 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 396 göst.
24 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 318 göst.
11 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Melodi45. (52 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 184 göst.

Kategoriler


1,512,802 soru

24,673,976 cevap

367,431 kullanıcı

...