+1 oy
1,031 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (44 puan) tarafından
Her gün gelip gitme olurmu birde kaynaayola altlı üslü oturrunca kaynananz laf yapiyormu ailelerinz çok gelince

24 Cevaplar

0 oy
tarafından

Arabayla 15 dkk eşim izinli olmadığı her gün annemdeydim. Ama doğumdan sonra haftadan 3 e düşürdüm 

-Reklam-
0 oy
(1,541 puan) tarafından
Annemle aramda bir bina var kaynanam ne lafı yapicak benimi takip ediyor nerdeyim napiyorum bilmezki bilsede öyle şeyleri pek umursamaz herkes kendi halindedir bizde
0 oy
(193 puan) tarafından
Bir İETT kdr  var aramzda ama 15 günde ayda bir giderim çok gitmem öyle esim karismaz ailesi de ama gitmem grek yok 
0 oy
(8,496 puan) tarafından
Annemle aramızda bir ev var annemler çağırsakta zor gelirler kendilerince rahatsz edeceklerini düşünürler ama hergünde gelselerdi kaynanam ne karışır ki ??

İlgili sorular

0 oy
24 cevap 866 göst.
19 Aralık 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 237 göst.
14 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Minikmucize (2,588 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 227 göst.
20 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Bayanmerakli (1,539 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 217 göst.
11 Şubat 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...