O ıkınmayı bende yapamamştım ya ebe diyo hani kabız olursunnda ıkınırsın ya öyle diye ama nafile en son sunı sancıyla oldu doğdu kızım ama biraz fazla kesmişlerdi galiba ıkınamayınca beni dikişim çoktu sağ salim kucağına almayı nasıp etsin Rabbim...
1,512,779 soru
24,673,685 cevap
367,414 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın