Bizim komşuda takım ve paket içinde çorap getirmiş benim oğlumada olmadı lar. Çorap lar Yeni doğan zaten o yüzden paketini de açmadım doğum yapan biri olursa hediye götürücem sende öyle yap
Küçük geliyosa değiştirebilirsin bence ayıp olmaz
1,512,781 soru
24,673,768 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın