Dualarınızı esirgemeyin kızlar. Sezeryan olcak. Kızımı bıraktım halasına içim bi buruk. Bensiz ilk gecesi olcak benim de onsuz. 9da ameliyatım inşallah sağ salim oğluma da kavuşurum. Yazamazsam şimdiden kusura bakmayın
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın