0 oy
413 göst.
Diğer kategorisinde (502 puan) tarafından
Bu sene bakalım iki bebeyle hazırlanmaya çalışıyorum. Klavye çalışanlar nasıl gidiyor. Ben daha 2 gün çalıştım 

1 cevap

0 oy
(59 puan) tarafından
Merhaba ben zabıt katibiyim sorularınız olursa seve seve cevaplarim
(502 puan) tarafından
Ya benim sağ elim hızlı ama sol el daha yavaş kaliyir tavsiyeniz var mi
tarafından
Bende 10 parmak yazmıyorum canım. Nasıl hızlı isen öyle devam et.
(59 puan) tarafından
Öncelikle kpssden 70 ve üzeri puan alıyorsunuz ve ilan acilinca o puanla başvuru yapıyorsunuz listeye girerseniz klavye sınavına cagiriliyorsunuz klavye sınavında 3 dk en az 90 kelime yazmanız gerekli klavye sınavında da listeye girerseniz mülakata cagiriliyorsunuz mülakatta geçerseniz katip oluyorsunuz:) klavye sınavına ben m5 bilişim diye bir sayfa var oradan çalıştım hep birde kulağıma youtubedan klavye sesi açtım çünkü sınav esnasında çok fazla klavye sesi oluyor
(59 puan) tarafından
Memnun oldumm:)
(59 puan) tarafından
M5 bilisimden sol ele yönelik çalışabilirsiniz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 851 göst.
25 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Canan can (258 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 650 göst.
10 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Gokturkbebeginannesi (687 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 440 göst.
31 Mart 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 287 göst.

Kategoriler


1,512,568 soru

24,670,927 cevap

367,255 kullanıcı

...