Oğlum 47 günlük bazen ben de "annelik bana göre değilmiş" diye düşünüyorum maalesef. Patronum bebekle zor olur dedi artık ev hanımıyım eşime yük olmuş gibi hissediyorum. İnşallah bu duygular geçicidir
1,512,676 soru
24,672,202 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın