❤️❤️❤️❤️❤️❤️Kızlar tavsiyeleriniz için çooook teşekkür ederim bir daha ki kek yapmışımda hepsini uygulayacağım Allah razı olsun sizlerden❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Kızlar kabarmıyor kaç kere yaptım olmuyo kaynanamlarda yaptım davul fırında kabardı nerede yanlış yapıyorum 3 yumurta 1 su bardağı şeker 1 su bardağı süt yarım su bardağı
yağ 2 su bardağı un kabartma tozu şekerli vanilin çırpıp 180 derece fırında yarım saat pişiyor sonuç bu
Bir su bardağı şeker
Bir su bardağı yoğurt
Bir su bardağı yağ
2 yumurta
Bir kabartma tozu
Bir vanilya
Aldığı kadar un
İlk 15 dk fırının kapağını açma
Yumurta ve şeker iyice çırp üzerine yoğurdu ve şekeri koy iyice çırp unu eleyerek ekle ve kabartma tozunu da unla birlikte ele en son vanilyayi koy ve fazla çırpma. Daha sonra yağladigin tepsiye dök ve üç kez yere vur hafifçe ve sıcak fırına koy.
Bak bakim kabariyo mu kabarmiyo mu
1 su bardağı şeker
1 su bardağından az eksik yağ
2 su bardağı yoğurt, aldığı kadar un koyuyorum ben.. Ne kadar çok karıştırırsan o kadar güzel olur.. Fırını önceden ısıtıyorum.. Hem kabartma tozu hem karbonat koyuyorum.. En son koyuyorum onları etkisi geçmeden fırına sokmak için.. Pişene kadar fırının kapağını da açmamak gerekiyor.. Fırın düzgün olmuyorsa ondan da olabilir.. Geçenlerde yaptım, tam kabarıyordu, elektrik kesildi, puf diye söndü kek..
Kaynanam hiç bişeyimi sevmediği halde kekime laf söyleyemiyor Bi de böyle dene, inşallah faydam olur
Kabartma tozunu 2 paket koy daha kücük tepside dene un olcusünü arttır biraz fırının kapağını ilk 20 dk acma ve malzemeleri ıyı cırp cnm
1,512,157 soru
24,665,644 cevap
366,961 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın