Ben ilk gebeligimde gebe okuluna gittim orda gösterdiler ilk başlarda ise yarıyor da sonradan ipin ucu kaçıyor
Ben bu nefes tekniklerini yapmama rağmen doğumda yine de ıkınmayı pek beceremedim diye biraz zorlu gecmisti
Akışa bıraktim valla o an hiç birşey aklına gelmiyir
1,512,452 soru
24,669,308 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın