Ben ilk gebeligimde gebe okuluna gittim orda gösterdiler ilk başlarda ise yarıyor da sonradan ipin ucu kaçıyor
Ben bu nefes tekniklerini yapmama rağmen doğumda yine de ıkınmayı pek beceremedim diye biraz zorlu gecmisti
Akışa bıraktim valla o an hiç birşey aklına gelmiyir
1,512,448 soru
24,669,278 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın