Ayy yapma kız benim de uzadı baya ve yıprandı kesesim var ama bağlancak şekilde küt gbi keserim kıpkısa olursa diken gbi yazmadan bile kıl çıkıyo dışına
1,512,250 soru
24,666,793 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın