Adaşımın ölümüne bende çok üzüldüm yoğunluk intihar şüpesiymiş ama intihar bile olsa buna sebebiyet verenler şimdi dışarda ya kızın cenazesine bile kocası kaynanasıgil gitmemiş varmı böyle bişey kız 6 yılı kendi çabalarıyla kendi aşkıyla yürütmüş resmen umut hiç sevmemiş hiçç
1,512,298 soru
24,667,297 cevap
367,059 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın