Adaşımın ölümüne bende çok üzüldüm yoğunluk intihar şüpesiymiş ama intihar bile olsa buna sebebiyet verenler şimdi dışarda ya kızın cenazesine bile kocası kaynanasıgil gitmemiş varmı böyle bişey kız 6 yılı kendi çabalarıyla kendi aşkıyla yürütmüş resmen umut hiç sevmemiş hiçç
1,512,804 soru
24,674,025 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın