337 göst.
(528 puan) tarafından
Tatlı hamişler, bebişini kucağına almış anneler ben 28 haftalık oldum. Kayınvalidem bugün beni aradı naptın çantanı hazırladın mı yavaşdan hazırla hazır bulunsun ne olur ne olmaz dedi sizce napim bana kalsa 30 haftalık olunca yavaşdan hazırlim diyordum.. Sizler kaç haftalıkken başladınız?. ❤❤

11 Cevaplar

0 oy
(1,378 puan) tarafından

Basla canim iki haftadan ne olck utule yelestir ne otuecegine karar ver derken iki gunde anca oluyo beni baya oldu baslayali hala bi iki eksik var :)))

(528 puan) tarafından
Hımmm ya çantada ütü bozulur falan diye erken başlamak istememiştim de :)
(1,541 puan) tarafından
Aynen emine hanim 2 hafta surdu benim hazirlamam da dahada eksik var icinde
(1,378 puan) tarafından
Aynen cnm bir anda olmuyor benim hala bi iki sey koymadgm var depent falan
(1,541 puan) tarafından
Bende aynen eksiklerim var 2 haftadir bunla ugrasiyorum ve ne ped aldim ne hasta bezi aldim daha bebegimin atleti yok anca iste
(1,378 puan) tarafından
Tabi canm birden olacak bisey degil zaten
0 oy
(280 puan) tarafından

Bnm 31 32 de hazırdı 34 de erkn dogum rıskım oldu o yuzdn ıyıkı hazırlamısım hatta dogurcagım zmn acıle gıdıyodum gece cocugun besıgını duzenleyıp gıttm gel ddm esıme yapalım ben dogurcm hazorladm yemk yedm acıle gıttm 2 gun sonra dogurdm :)

(528 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün :) maşallah. Bende başlim madem ya bebek için toz sabun falan alayım da yıkansın ütülensin :)
0 oy
(165 puan) tarafından

Valla 33 de başladım galiba bugün bitirdim 38+6 oldum bu arada :D anca bitti ya bi anda olmuyomuş yavaştan başla istersen :) 

(528 puan) tarafından
Kesin benim de öyle uzun olur çünkü çok fazla yıkancak ütülencek kıyafeti var :D en iyisi başlayayım ben yavaşdan❤ teşkkürler canım cevabın için :)
(165 puan) tarafından
Rica ederim Allah kolaylık versin :)
0 oy
(399 puan) tarafından

32 yim baslamadim bile cok erken ben 35 de yapicam. Ama tabiki herkes kendi maddi durumunu daha iyi bilir eger oyle dara düşmeyeceksen bence bekle derim. Çünkü son zamanlarda gun gecmiycek onun hevesini yasayarak daha kolay geciririz.

(528 puan) tarafından
Biz herşeyi aldık canım çok şükür hazırlığımız bitti ufak tefek şeyler hariç. :) yıkanıp ütülencek çanta hazırlığımız kaldı bi :))
(399 puan) tarafından
Ben geriden geliyorum :) Bende almaya basliycam simdi. :)
(1 puan) tarafından
35 e bırakma bence canım havalar soğuk hemen kurumuyo ve alt tarafta baskı olusuyo sancilar kramplar basliyo yardim edenin yoksa cok zorlanirsin 36 haftaligim ben yikadim ütüledim ama hala yikancak utulencek şeyler çıkıyo sonradan cantami da dün hazırladım kurumayi bekleyen kiyafetler battaniye falan var zor kuruyolar onlardan sonra bikere daha çamaşır yikancak o zaman bitcek baya zaman aliyo yani
(528 puan) tarafından
Çok haklısın canım, bugün sabun tozu aldım yarın başlicam inşallah. Evde bile fazla iş yapmadan yoruluyorum 28 haftalık olmama rağmen 30 hafta ve üzerinde kendimi düşünemiyorum teşekkür ederim yorumun için canım ❤
0 oy
tarafından
Kiyafetlerin hepsini yıkayıp utuledin mi bi tek cantan mi kaldi yoksa hepsini ayni anda ki yapicaksn
(528 puan) tarafından
Maşallah canım :) benim de 8 yaşında kızım var. 8 yıl sonra oğluma hamileyim :) çoğu şeyi unutmuşum ilk kez anne olucak gibiyim
tarafından
Yaa ne tatlı :) cok sanslisin simdi mutfakra oyalanirken markete giderken arkanda göz kulak olucak destek olucak bi yardimcin var. Hemde dedigin gbi ilk kez anne olucak gbi heyecanli
(528 puan) tarafından
Evet öyle zaten kızım çok istedi bi kardeşim olsun, ben kardeşsiz mi kalıcam derken gaza getirdi bizi hergün karnımı sever okşar öper yavrum :) kız evlat gibisi yok ❤ o benim can yoldaşım❤
tarafından
Rabbim ayağına tas degdirmesin mutlulugunuz bozulmasin ins :)
(528 puan) tarafından
Amin canım cümlemizinkini inşallah :)❤.
0 oy
(2,931 puan) tarafından

Canım 31 haftalık olucam benim çanta hazır ne olur ne olmaz sen hazır tut kıyafetleri alması yıkaması ütülemesi baya meşakatli iş şuan da başla ufak ufak

(528 puan) tarafından
Bugün sabun tozunu aldım yarın yıkamaya başlicam artık yavaşdan :)
0 oy
(1,541 puan) tarafından

Ben hazirladim dun bitirdim 27 haftaligim hazirlim kalsin bi kenarda ne olacak dedim cekmecelerde duracagina cantada duracak hazirla kalsin bence 

(528 puan) tarafından
İyi yapmışsın canım. Bende bugün sabun tozu aldım yarın yıkamaya başlarım. Çantada kırışır diye başlamak istememiştim hazırlicam bende ya ağırlaşmadan bitsin :)
0 oy
tarafından

Ben 37 de hazilardim:D kiyafetleride o ara yikayip utuledim hemen bitti zaten simdi 39 oldum

(528 puan) tarafından
Maşallah canım, sağ salim bebeğini kucağına al inşallah :) bende yarın yavaştan başlicam
0 oy
(338 puan) tarafından
Bu hafta yani 31 haftada yıkadım ütüledim 32 haftada da çantamı hazırlıycam. Ne olur ne olmaz aslında ta 24üncü haftadan hazırlamaya karar verdim ama eksikleri tamamla falan derken anca bu zamana kaldı. 
(528 puan) tarafından
Anladım canım bende başlicam yavaştan:)
0 oy
(5,805 puan) tarafından
Ben her şeyi yıkadım ütüledim çantaya yerleştirmek için bekliyorum 32+1 olduk bugün sende yavaştan yıka ütüle hazır dursun canım 
(528 puan) tarafından
Çok köpürdü yoksa :D
(5,805 puan) tarafından
Köpürse iyi hep sabun tozları kıyafetlerde kaldı bidaha durulama yapmak zorunda kaldım :)
(528 puan) tarafından
Hangi markayı aldın canım sen
(5,805 puan) tarafından
Dalan roxy canım
(528 puan) tarafından
Bende ondan aldım bugün :D
0 oy
tarafından

Başlamalısn canım bn o haftalar da bitirmistim çoktan 

(528 puan) tarafından
İyi yapmışsın canım bende yarın başlicam yavaştan :)

İlgili sorular

5 cevap 291 göst.
23, Kasım, 2019 ❤ Ayşe ❤ (307 puan) tarafından soruldu
11 cevap 536 göst.
24, Ağustos, 24 Asumanasmn (171 puan) tarafından soruldu
12 cevap 296 göst.
7, Ağustos, 7 Dedikoducu (221 puan) tarafından soruldu
2 cevap 187 göst.
13, Ağustos, 13 Umber (208 puan) tarafından soruldu
8 cevap 136 göst.

112,197 soru

2,900,892 cevap

8,703 kullanıcı

...