Ay ne gzul taneli yiyebiliyor. Benm oğlum 8 buçuk aylık oldu ufak bir tane olsa hemen kusar yiyemiyor çok üzülüyorum. Bide küçük minnoşum afiyet olsn
Bebeler elleriyle yemeği daha çok seviyor, bu arada mama tabağı bizimkinden tabi bizimki kırıldı oğlan sağolsun :D
Ahanda böyle bacım
1,512,456 soru
24,669,381 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın