0 oy
432 göst.
Diğer kategorisinde (3 puan) tarafından
Normal doğum sonrası ilk adeti çok olan varmı acaba 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevaplar

0 oy
(16,097 puan) tarafından

Sezeryan sonrası çok olan var olmamı :D

(3 puan) tarafından
Normal doğum benimki ilk gün azdı bugün bayaga cogaldi
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben :( 6 gün süren adetim 10 gün oldu ve normal pet kullanamıyorum bebeğimin küçük bezlerinden kullanıyorum dayanmiyor
(3 puan) tarafından
İnternette çok olursa doktora görünmesi gerekir falan diyo korktum bende
tarafından
Yok gitmedim canım ben  sprialde taktırdım. 2 aydır regli oluyorum ilkinde bende korkmuştum sprial  taktırdım diye çok ölüyorum sandım ama yok 2. Yine aynı şekilde oldu cevremdekilerinde hep öyle olmuş normal yani 9 ay olmuyoruz

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 234 göst.
29 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Eymen ozlem (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 409 göst.
29 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Eymen ozlem (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 435 göst.
0 oy
7 cevap 778 göst.
9 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Nujiyan (7 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,468 soru

24,669,514 cevap

367,180 kullanıcı

...