0 oy
260 göst.
Diğer kategorisinde (7 puan) tarafından
Merhabalar kendimi bildim bileli çok ağır şeyler yaşadım hem de çok ağır şimdi biraz sevinsem keyfim yerine gelse ki zaten nadiren oluyor bir anda yaşadıklarım geliyor aklıma her şeyden bıkma mutlu olmaya hakkım yokmuş gibi hissediyorum aciz hissediyorum bu yüzden herkese sınırlı davranıyorum 10 dakika sonra mutlu oluyorum cevremdekiler iyi olmadigimi söylüyor sizce ne yapmalıyım?

1 cevap

0 oy
(4,372 puan) tarafından
Ah bi bilsem 

Bende ayni durumdayim mutlu olmaya korkar oldum 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 174 göst.
0 oy
4 cevap 571 göst.
0 oy
4 cevap 274 göst.
0 oy
2 cevap 155 göst.

Kategoriler


1,512,350 soru

24,668,080 cevap

367,110 kullanıcı

...