Konyada deprem oldu hastanedeyiz rota virüsten 11.kattayiz aşırı sallandık oğlum uyuyordu ne yapacağımı şaşırdım bacaklarım uyuştu gözlerimde yaşlar
2009da olmustu üstümde travması kalmis cok korktum bide 11.kat olunca çok sallandık
Rabbim beterinden korusun odadaki hasta da sabah taburcu olmustu yalnızdım ışıklar kapalıydı
1,512,558 soru
24,670,818 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın