4. Ayda ek gıda diye birşey yoktur..
Olamazz. Mama veri anlarım ama ek gıda Aslaaa...
Mamayı bile başta bağırsakları zor sindirecek ne meyvesi ne sebzesi. O nasıl ebe ya
1,512,180 soru
24,665,974 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın