O kadar iyi anlıyorum ki .
Eşimin bir akrabası da aynı evde yasiyo.
7 senedir kocası ayrı eve çıkarmadığı gibi kendisi de şehir dışında calisiyo.
Çok üzülüyorum onnla knusurken .
Hep diyo tuvalete bile Esarp baglayp gidiyorum :/
1,512,163 soru
24,665,736 cevap
366,967 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın