Biz esimle dışarda yemek yedik ordanda kızımızı kapalı oyun parkına götürdük yeni eve geldik çay içicezsizler napıyosunuz
haah bizde aynilarini yaptijda geldik
Kisir yiyoree.
Benim mekandayim, mutlu aksamlar cümleten
1,512,774 soru
24,673,543 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın