Benşmki bundan çok memnunum yemek takımı alırken hediye vermişlerdi
Bunu pilav için aldım diğeri 7 sene oldu kötü olmuştu teflondu ama o bundan çok memmunum alkar marka bu markanın caydanligida var 7 sene oldu halen çok iyi memmunum bu güveç tipinde 120 ye aldin set degil tek bu sadece pirinç pilavı yapıyorum bunda
1,512,191 soru
24,666,113 cevap
366,983 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın