0 oy
379 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (874 puan) tarafından

image

kullanan varsa memnun musunuz 

4 Cevaplar

0 oy
(16,142 puan) tarafından
Çok güzelmiş yaa 
(874 puan) tarafından
Bende çok beğendim çokta uygun galiba bunu alıcam ama bilemedim işte
(16,142 puan) tarafından
Kelepçeli olanlar çok güzel özellikle
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ablam kullanıyor çok memnun canım 
0 oy
tarafından
Evet gri rengi bende var kullaniyorum
0 oy
(531 puan) tarafından
Merhaba canım aldinmi bu tencereden memnun musun 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 582 göst.
23 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 276 göst.
9 Kasım 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Maviyesil (1,461 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 568 göst.
2 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Pamuk prenses (1,054 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 631 göst.
4 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde _Ada_ (4,673 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,298 soru

24,667,297 cevap

367,059 kullanıcı

...