Yoo gerek yok ki sezeryan oldun bitti gitti öyle aşırı ağrın sızın varsa obaşka tabi onun dışında hiç bir problem olmaz
Doğum yaptığım gün doktorum tatile çıktı hiçbirşeyde demedi gel diye sadece 1 kere dikiş yerim çok acımıştı onu yerine bakan doktor bakmıştı daha sonra gel falan oda demedi
1,512,684 soru
24,672,295 cevap
367,327 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın