0 oy
166 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (99 puan) tarafından
Kizlar eşim sehirdisinda çalışıyor. ben eskiden de yanlız kalırdım ama bı senedir yanlizliktan çok korkuyorum. ve tek başına evde kalamiyorum 3 kızım var en büyüğü 5.bucuk yaşında ama yinede büyük birinin evde olmasını istiyorum. bı ara kaynanamı çağırdım iki aya yakın oda sürekli soyleniyodu artık cagirmiyorum.

 siz benim yerimde olsanız ne yapardınız ? ve benim gibi olanlar varsa ne yapiyolar?
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

+4 oy
16 cevap 1,541 göst.
19 Ocak 2025 Diğer kategorisinde 12345ebe (1,329 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 280 göst.
+1 oy
1 cevap 202 göst.
0 oy
7 cevap 495 göst.
8 Aralık 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...