Kızlar psikolojimi duzeltemiyorum bu tansiyon konusunda burda okuduklarimin etkisinden cikamiyorum evde iyi olan tansiyon bir panigimle yada yorulunca hastaneye gidince cıkıveriyor birseyler yemeye bile korkuyorum cunku yedigim birseyden sonra tansiyon sorunu yasadim oyuzden korkuyorum artik birseyler yemeye nasil duzeltecem bu durumu sanki heran birseyler yasayacakmisim gibi
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın