Kızlar psikolojimi duzeltemiyorum bu tansiyon konusunda burda okuduklarimin etkisinden cikamiyorum evde iyi olan tansiyon bir panigimle yada yorulunca hastaneye gidince cıkıveriyor birseyler yemeye bile korkuyorum cunku yedigim birseyden sonra tansiyon sorunu yasadim oyuzden korkuyorum artik birseyler yemeye nasil duzeltecem bu durumu sanki heran birseyler yasayacakmisim gibi
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın