Ilk dogum yaptigimda hic oyle bi sıkıntım olmadi ama suan 4 dişi var oyle isiriyo ve cekiyo ki surekli agliyorm asla canm tatli bi insan degilim ama surekli ayni yerden isirdikca yarildi canim cok yaniyo ne yaptiysam geciremedim emzirirken yalvariyorum artik ne olur ısırma diye inadina isiriyo cok kotuyum daha once de ben post acmistim ama yok fayda goremedim
1,512,482 soru
24,669,857 cevap
367,196 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın