Bizimki de akıtıyor aama o akan yerine tıpa varmış eşim ondan alacak kör olasıca hep akıtıyor
Ev sahibinin insafiye tine kalmış cnm .. geçen bizimde sorunluydu ev sahibi sen vereceksin dedi sorun değil verir kiradan düşerim dedim şimdi yüzüme bakmıyor
1,512,713 soru
24,672,878 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın