0 oy
1,504 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Bir fotoğrafa rastladım ınstagramda kadın nikahtan sonra eşinin elini öpüp başına koyuyordu sizce normal mi siz yapar mıydınız

25 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yok eşim alnımdan öptü o daha makul bnce el öpülmesi büyüklere özgü bsy bnce 
-Reklam-
0 oy
tarafından

bizde yok öyle bişey ama olsaydı öperdim gocunmam yanii istesin ayakarını bile yıkarım :)

0 oy
(8,909 puan) tarafından
Yapmam tabii ki
0 oy
(8,302 puan) tarafından
Nikahta değil ama bayramda öpüyorum ailemdende öyle gördüm 
0 oy
(156 puan) tarafından
Ben bayramlarda falan öperim nihaki inan heyecandan hatırlamıyorum bile 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 578 göst.
7 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Eminenida (100 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,551 göst.
10 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 454 göst.
4 gün önce Diğer kategorisinde Cennet34 (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 1,265 göst.
8 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Kelebekbursa16 (727 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...