hhergun mutlaka kahve icermisiniz gelsin cvblar kahve severler
Fırsat bulursam icerim ama kızlarım saolsunlar pek fırsat vermiyorlar afiyet olsun
Bende birazdan yapicam afiyet olsun
Hergün içerim
Ya ben hiç içmem esim yapar arada o zaman içerim cayciyim ben
1,512,173 soru
24,665,876 cevap
366,973 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın