Gelince atmamı isteyenler olmuştu hali örtüsünün kalitesi mükemmel ötesi çok acıdım 160 TL verirken ama yine olsa yine verirdim diyorum kaymiyor ve tüylü değil kumaşı
1,512,378 soru
24,668,388 cevap
367,122 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın