Cok üzüldüm benimkide önce öyleydi hep ben önce yanasirdim o hep uzak dururdu isteksizlik.sonra onun kendi haline bıraktım kendimi çocuklarıma odaklandım çocuk odasında uyumaya başladım anlasın dedim 1 gün 3gun 5gun bi baktım geldi beni çağırdı gitmedim hemen. sonra zorla götürdü çocuk gibi sarıldı sevdi özür diledi bidaha gitme dedi bana sende öyle yap inşallah yokluğunu anlar
Canım yani gerçekten gurur yok galiba eski potlsrina baktım neler demiş sana kocan
1,512,622 soru
24,671,406 cevap
367,280 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın